luni, 27 iulie 2009

Camera ascunsa Primarul din Târgu Mureş Dorin Florea îl înjură pe un reporter RTV. Atenţie, limbaj licenţios!



"Du-te-n pizda mă-tii! Fute-l pe Bakos! Spune-i că costă mult! Mă băiete, ascultă aici! Stai aici că îţi fut una ca dracu cu ăştia ai voştri cu tot! Închide uşa! M-am săturat deja! Veniţi la comandă? De câte ori s-au dus la oraşele înfrăţite? De câte ori? Plătesc ceva sau nu? Plătesc ceva sau nu?! În pizda mamelor voastre! Da' ce e aici? Inchiziţie? Mă vezi pe mine că mă duc undeva?!
- Eu nu v-am vorbit urât!
- Păi îţi vorbesc eu urât?
- Vorbesc urât cu voi care prezentaţi gunoaiele astea de ştiri! Păi, gunoaie prezinţi!"

2 comentarii:

Anonim spunea...

un borfas care cheltuie banii publici pe firmele membrilor de partid si prietenilor ! Ghiciti ce partid reprezinta Ioana Roman(inchisul centrului) Borsan(mini-primarie), Maior(Siletina)! Si mai sunt! cu asta te alegi cand votezi etnic, sa nu iasa ungurul !

ioana spunea...

Anonim, are perfecta dreptate! Ar trebuii verificate afacerile tuturor acolitilor lui! DAR SA VEDEM CINE INDRAZNESTE!

emag

Sponsori